EscapeWelt Drevený hlavolam Dračí dom
Japonský stolár Asahi celú mladosť zasvätil starostlivosti a ochrane svojho jediného syna, Ryota. Hneď po dosiahnutí plnoletosti sa syn osamostatnil a odsťahoval do Tokia. Roky plynuli a Ryoto v záplave všedných starostí na svojho otca postupne zabudol. Asahi sa po čase dopočul, že jeho syn už má rodinu a deti. Toľko sníval ich všetky vidieť... Jednej noci sa mu vo sne zjavil drak, ktorý sa k nemu prihováral. Keď sa stolár zobudil, našiel na stole nákres drevenej hračky. Odhodlal sa ju vyrobiť a len čo ju dokončil, na dvere zaklopal Ryoto s celou rodinou!Asahi blízkym rozprával o svojom zvláštnom sne a predstavil im práve dokončenú hračku. Deti sa pokúšali hádanku rozlúštiť, ale nakoniec im museli pomôcť rodičia. Vďaka tomu potom všetci pochopili, že pohromade sú silnejší a ľahšie prekonajú prekážky.Skúste atmosféru únikových hier s originálnymi scenármi a hádankami u vás doma! Každý hlavolam ukrýva malú priehradku, ktorú môžete kreatívne využiť na úschovu vodítka vo vlastnej dobrodružnej hre, alebo spestrenie zážitku z drobného darčeka.Súčasťou každého balenia je jednoduchý obrázkový návod, ktorý obsahuje aj QR kód vedúci na stránku s nápovedou. Rébus má vždy jedno riešenie, kvalitným prevedením je ale predurčený na ďalšie použitie, neváhajte ním preto ďalej obdarovať a vyzvať svojich priateľov, alebo členov rodiny.Hlavné vlastnosti: rozmery vnútornej priehradky: 7 x 5 x 4,5 cm vysoká obtiažnosť riešenia vyrobené v EÚLipská spoločnosť EscapeWelt, ako už jej názov napovedá, sa zaoberá najmä tvorbou tzv. únikových hier. S rovnakou vášňou pritom však vyvíja a vyrába aj rad originálnych hlavolamov, ktoré z jej únikových hier priamo vychádzajú. Výroba prebieha vo dvojici tovární v EÚ, a to za použitia prírodných materiálov, najmä starostlivo vybraného, kvalitného brezového dreva, vďaka ktorému sú ich rébusy príjemné na pohľad aj na dotyk. Finálne produkty sú zostavované ručne, s veľkým dôrazom na kvalitu a spoľahlivosť. Prácu a snahu vloženú do výrobkov ocenili už tisíce zákazníkov, ktorí sa opakovane vracajú a motivujú spoločnosť k tvorbe ďalších unikátnych hádaniek.